Monday, 16 June 2008

Je bent mijn valentijn

I found this Dutch poem sweet. I edited some of the lines since it was so long and no enough space in the card. I gave this to my hubby last valentine 2008.

"Je bent mijn valentijn" (You are my valentine)

"Vandaag hou ik van je, (today, I love you)
morgen nog een stukje meer. (tommorow is even more)
Ik denk dat het elke dag zo zal zijn, (I think that everyday would be like that)
elke dag weer. (everyday again)

Je hebt geen idee wat je voor me betekent, ( you have no idea what is it meant for me)
en wat je met me doet. ( and what you've done to me)
Ik ben echt gek op je, (I'm crazy for you)
lief, jij maakt alles goed. (love, you make everything good)

Nog maar 25 maanden bij elkaar, (Being just 25 months together)
en toch al zo vertrouwd. (but even so promising)
in goede en slechte tijden, (in good and bad times)
vergeet nooit dat ik van je hou." (forget me not that I love you)

No comments: